Downloading historical stocks prices

I'd like to download historical stock prices from Yahoo or Google
Finance into Java. Any advice is appreciated.
.

Relevant Pages

  • Re: Downloading historical stocks prices
    ... Finance into Java. ... Any advice is appreciated. ... Look to see if they provide an API. ...
    (comp.lang.java.programmer)
  • Re: The Future of PHP
    ... It had to do with Java and Google's Android. ... Oracle brings Google to the courtroom. ...
    (comp.lang.php)
[...]
  • Re: Open Office Cocoa
    ... noi attualmente usiamo Flash per il playback dei Google Video ... lato client di Internet" usiamo piu` che altro ... AJAX e mi sembra che ci abbiamo fatto delle belle cosine, ... Quanto a Java client-side, non credo che Google al momento ne abbia ...
    (it.comp.macintosh)